Els tresors amagats d'agost a Hidden Gems

Les joies són per sempre, però això no vol dir que siguin immòbils. Les joies, com nosaltres, tenen el seu propi camí, la seva pròpia evolució.

Canviem de mirada, aprenem, madurem les idees i transformem les formes. I en aquest camí, cada línia dibuixada en el passat conserva una bellesa i un significat irrepetibles. 

Per això a Hidden Gems retem homenatge a aquesta evolució.

Hi trobaràs joies que reflexen l’essència de Jordi Rosich, i que han estat inspiració cap a d'altres dissenys o que han estat prototips únics. Tens l’oportunitat de reconnectar amb aquests peces singulars que han marcat moments clau del nostre viatge creatiu.

Som-hi. Et presentem de prop les quatre noves joies de Hidden Gems d’aquest agost:

1. Anell Dame en or rosa i turmalina rosa

Hi ha pedres que tenen un magnetisme captivador a primera vista, i aquesta turmalina rosa n'és un gran exemple. Trobar una turmalina a la natura amb aquesta intensitat de color rosa i amb aquest tamany tan generós és un autèntic privilegi.

Aquest anell forma part d'un conjunt que en Jordi va dissenyar originàriament amb unes arracades a joc (que ja van trobar la seva llar). Tot i que les arracades ja no hi són, l'anell manté una màgia pròpia irresistible. Per nosaltres representa la força de la feminitat.

Com portar-lo? 

És una joia versàtil per vestir a qualsevol dit, però adquireix una potència especial si el portes al dit del mig o a l'índex. Sabies que el dit índex està associat a la seguretat en una mateixa i a l'autoestima?

2 i 3. Anells Gallery: Aiguamarina i Tsavorita

La col·lecció Gallery ocupa un lloc molt especial en el nostre cor. Amb aquests dissenys, en Jordi Rosich va ser seleccionat com a talent emergent per a desfilar a la Setmana de la Moda de Nova York 2024 (NYFW).

Aquestes dues peces de Hidden Gems són les primeres edicions d'aquesta línia. Actualment, els anells de la col·lecció Gallery s'elaboren amb un traç lleugerament més gruixut, però la diferència és tan subtil que aquestes dues joies són una oportunitat única per aconseguir un disseny d'arxiu d'alta joieria.

A més, cada anell és 100% únic: com que no hi ha dues pedres iguals, en Jordi va crear una muntura a mida per a cadascuna d'elles. Fixa-t’hi, la muntura dibuixa el nostre icònic heptàgon que abraça la gemma de forma perfecta. Les grapes, subtils, sostenen la pedra amb força però permeten que llueixi esplendorosa.

L'anell Gallery amb tsavorita

La tsavorita és una de les gemmes més fascinants del món. És un granat verd d'una claredat i intensitat de color que ens trasllada directament a la força de la natura. A diferència d'altres pedres verdes, la tsavorita té una refracció de la llum molt alta, i això li dona una brillantor natural extraordinària.

L'anell Gallery amb aiguamarina

L'aiguamarina, pertany a la família dels berils, i ens transporta a la puresa, la calma i la llum del mar Mediterrani. La seva claredat cristal·lina i el seu blau suau ens aporten una elegància minimalista impecable sobre la mà.

4. Anell &Co d'or blanc i maragda (0,06 ct)

Tanquem la selecció d'agost amb una joia subtil però alhora plena de caràcter. Aquest anell "&Co" porta una maragda natural de 0,06 ct d'una intensitat de verd espectacular. Com totes les gemmes i diamants de Roosik&Co, es tracta d'una pedra preciosa completament pura i natural, sense cap mena de tractament tèrmic (no escalfada), per tant, conserva el color tal com la natura la va crear.

Per què és tan especial l'or blanc amb la maragda? 

Tot i que sovint treballem la maragda amb or groc, la combinació amb or blanc crea un efecte visual sorprenent i refrescant. L'or blanc aporta una fredor lluminosa i neta que fa que el verd intens de la maragda ressalti amb una claredat gairebé glacial. 

És un anell molt fi i delicat, ideal per portar sol o per combinar amb d’altres joies minimalistes, com per exemple l'anell d'or blanc i diamant que també trobaràs disponible a Hidden Gems a dia d'avui.

Peces d’edició única

Recorda que les peces de Hidden Gems són exemplars únics. Una vegada troben el seu nou joier, no es tornaran a fabricar tal i com són.

El procés de tria de Jordi Rosich és laboriós, per això, cada mes només desvetllarem 4 noves peces. Et convidem a subscriure’t al nostre newsletter si vols ser dels primers a assabentar-te’n. De ben segur que t’espera algun tresor amagat per a tu.

M'agradaria subscriure'm

Fins aviat!

 

Jordi Rosich

En Jordi s’ha convertit en el dissenyador i joier de referència d’aquells que, com ell, valoren les joies per ser més que or i pedres precioses.  També ha rebut el reconeixement professional a la seva trajectòria:

el Premi Talent 2019 per part de l’Ajuntament de Girona i el Premi al Millor Comerç 2019 per part de la JORGC, el Col·legi Oficial de Joiers, Orfebres, Rellotgers i Gemmòlegs de Catalunya. En Jordi és gemmòleg titulat per l'universtiat de Barcelona,(número de registre 200601946) i especialista en Diamant per la mateixa universitat.